Degen efter....den 25dec xD

Igår va de myssigt. Drog hem till min moster och hennes familj. Jag hade jätte roligt och de skrattades en himla massa :D. Jag hoppas att ni också hade en underbar julafton och att tomten kom hem till er as well^^. Men det hände något jätte hemskt igår!! Jag missade TOMTENS JULVERKSTAD :O :'(. Ni vet med den där lilla dockan som ska säga mamma och tomte-nissarna som jobbar på :P faaaan :'( nu måste jag vänta ett heeelt år tihi (a).

Just nu är jag heeelt slut. kom hem runt 01 igår eller borde kanske säga imorse xD och blev väckt av att mamma spelade musik från min ipod med bas på hög volym runt 9 på morgonen och jag somnade 03.30. Så imorse hade morgonstund ingen guld i mun!

snart kommer gäster hem hit till mamma IGEN. Jag har haft besök här hemma i en heeeeel vecka nonstop plus att jag vart hos min moster då da men fatta hur jobbigt de blir efter ett tag. Har inget emot att ha folk här men skulle gärna vilja ha lite mellan-rum om de är okej haha.

Nä ska fixa mammas hår lite nu ^^ har precis färgat de :D de blev jätte fint :D


mys-klänning<3 jul-fin :D

Three words, Eight letters. Say it and I'm yours

Alwyas and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0