Ja va fan ska man säga...??

Okej nu sitter jag här framför Js lillebrors data och är helt vaken heeeelt själv :S. Jag vet inte va jag ska skriva, har skämt ut mig totalt ikväll :S. Ångrar denna kväll groft eller iaf allt de jag gjort...

Fy fan skäms så jävla mkt asså, mkt kvar att lära men de är väl de livet går ut på??
Lära sig nya saker varje dag....och ngt som jag ALDRIG lär mig är att ta de lilla lugna men aja vill ngn visa ngt som jag gjort så what ever jag pallar inte seriöst........Jag raderar alla bilder från denna kväll bara så alla vet, inget kommer komma ut, ingen kommer se ngt!!

Jag hade kul ett tag innan jag tappa kontrollen och min mobil hamnade i fel personers händer (dvs typ allas ink MINA som va den första faran hehe)....:S jag bad säkert ngn att ringa ngn men jaja jag har inte direkt vart ett helgeon ikväll....

Omg jag älskar denna låt :P hahah Lionel Richie- All night long :D loooooooove it <3<3:D

Näöö JL ingen ananin, V försöker sova i samma rum som jag befinner mig i men man kan fatta om de är lite svårt eftersom jag skiver som en galning, Lotten har deckat i vardagsrummet. Bara jag vaken haha illla xD

nää ska in på face nu :P hahah


Three words, Eight letters. Say it and I'm yours

Alwyas and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0