KATASTROFF!! nu blir jag lessen

Igår la våran dta av hemma :O alla bilder hela rubbet är borta :'O. Jag har jätte många bilder som bara fanns på datan och ingen annanstans illa. Och de är bilder från 9an och bakåt!! Som tur är så har jag vissa på facebook men inte alla!! Fatta hur lessen jag blev igår.

Nu är jag iaf i skolan och väntar på att lotten ska sluta så vi kan käka lunch, jag börjar bli lite smått hungrig. Annars är de en ganska onödig dag att vara i skolan men de är närvaro och jag hade nog inte pluggat så mkt hemma.

Men nu är de bara två dagar kvar sen är det min födelsedag :P hehe nice nice

Sen vill jag även Gratta min underbara vän Bojana som blir 18 idag!! GRATTIS SÖTNOSEN ha en underbar dag<3333

Ha en underbar dag i detta halvmulna väder ;)

Peace out<3
//MK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0