Middag, släkt, simhall och saker där till

Va ju på middag igår hos min farmor och farfar. Trodde att de skulle bli jätte stelt och så men de blev väldigt trevligt och roligt :D. De va faktiskt kul där haha (a) och nej inte de är inte bara för att jag fick massa paket utanför att jag hade trevligt och kunde slapnna av (utan att vara bakis som jag va förra året (a) oscar, jossan och B vet va jag menar haha). Jag lärde mig foxtrott av farfar :P så alla som vill lära sig de är bara att säga till haha jag är drottning på dansen ;).

Sen begav jag mig hemmåt till mamma igen där mina kusiner väntade :) Jätte trevligt att träffa dom ^^. Två av dom är här just nu :P dom åker hem imorrn.

Nä ska kanske vara lite social hah.

Vill ni snacka eller ngt så finns jag på min mobil :D bara att höra av er <3

VISDOMS ORD:


Yours forever
//MK<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0