Prov.....IMORRN :O Shit bläää

Imorrn är de naturkunskaps prov BLÄÄÄ. asså fattar inget och pallar verkligen inte plugga till de heller.
Igår fixade jag och jossan våran julklapp, asså vi köpte våra album och klistersaker haha. När kom hem vid typ 16.15 så va jag ganomblöt och iskall. La mig i ett varmt skönt bad :D. Efter de så hann jag klä på mig lite snabbt för vid 18 så kom mamma och emma hem. Emma va på middag och de va riktigt roligt!! Sen satte jag mig och gick igenom alla bilder som jag har¨på datan i alla "1000 mappar" (känns de som) för att hitta fler bilder på mig och jossan. För idag så ska vi framkalla alla 99 bilder om de inte var fler haha.

Fan massa plugg ORKAR inte men men bara att bita ihop! haha.

Juste sen har vi juh två födelsedags barn idag. Grattis Viktor sweet 17 och Olivia sweet 16.
 
Bara 10 dagar kvar tills jag fyller :D JPPI hihi <3

Puss på er suckers<333 love ya<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0