Borta bra men hemma bäst ;)

Okej igår eller idag asså i fredags så satt jag uppe hela natten och kollade skräck filmer. Va lite obehagligt men efter att sett alla dåliga slut så va de inte lika läskigt (a).
Men iaf jag gick och la mig klockan 5 på morgonen =P. Sen idag (lördag) så kom mamma in och väckte mig vid typ 10. Då va de bara att klä på sig och sminka sig (vilket var de ända jag hann göra hemma) för att sedan åka mot huddinge och träffa kusinerna. Vi kom dit vid 12.30, när vi kom fram så åt jag frukost haha.

Men efter ngn timme eller två så åkte vi vidare till IKEA och kollade madrasser och en massa annat (ska juh fixa min säng :D). Som tur va så följde min kusin Sandra me till IKEA hon drog ngr halv torra skämt som jag skratta as mkt åt, om hon inte hade följt me så hade jag sog somnat haha. Vi va klara typ 17 och då va de bara att gå ut i kylan och åka tillbaka till Huddinge, Där vi stannade ngr timmar till =D.

Men vår resa va inte klar än, Vi åkte till kyrkan för att tända ljus, då mamma ringde en bekant som bjöd hem oss, och självklart så sa mamma ja. De va trevligt, vi spelade kort och jag lärde mig ett nytt spel ^^ STOLT. Vi lämnade dom vid 22.30. Vi va hemma tjugo minuter senare. Och jag är typ helst slut...har bara sovit 5 timmar de senaste dygnet haha men men  de har vart roligt =P.

Nä ska nog dra mig mot sängen för att sova lite =P.

Puss på er suckers ;) <3333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0