Det blev en najs lördag :D

Kom precis hem nästan. Har vart inne i stan med Hanna :D men skrivet mer om de längre ner ;).
När jag vaknade imorrse så orkade jag verkligen inte ens sätta mig upp i sängen. Jag va så himla trött!! hade inte bangat på att sova ngr timmar till men jobbet kallade. Kom ut och såg att de typ va snöstorm och jag blev jätte glad och full av energi (a).
 Det blev en bra träning, körde hårtr med mina grupper :P. Sen när vi slutat så chillade jag kvar lite inan jag begav mig hemmåt ^^. Jag kom och gjorde mig klar för att dra ut på stan och träffa Hanna.
Vi drog på bio och såg "Låt den rätta Komma in".
Ibörjan höll jag på att somna för den va as tråkig, sen hände de en läskig sak men sen blev de tråkigt igen (a) mot slutet blev filmen as bra för jag och hanna satt och höll i varran och skrek till lite då och då. Den va så äklig så man mådde illa men ändå bra:P.
Det va JÄTTE kul att träffa henna igen. va verkligen as länge sen jag såg henne. Vi måste ses snart igen :D.

Nä ska sätta på mig lite mys käder och kolla ngn rolig film så jag kan koppla bort vampysfilmen (a) hihi.

Puss på er suckers<3333 love ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0