Helt okej helg om jag får säga de själv :P

De har verkligen vart en låång helg känns de som. I fredags drog mamma och jag ut till huddinge för att fira min moster lite snabbt. Sen när vi kom hem så började mamma städa som en galning fram till 01 på natten :S. Igår va de tävling i simhallen fram till 13 och jag kom dit vid halv åtta på morgonen, så de va en tuff morgon. Jag va vääääldigt trött innan vi skulle åka kan jag juh bara säga. Direkt efter så drog jag hem till Annika :D de va såå roligt att träffa henne och uumgås. Vi hade trevligt kollade lite film och så :P. Efter de så va de att bege sig hem och fixa lite innan mamma och åsa skulle komma hit. De va jätte trevligt att ha båda åsa och hennes hund melle här. Det blev åter igen en mkt trevlig kväll :D
Nyss så drog mammas kompis. Känns som om vi har haft folk här varje dag, men de är trevligt :D

Om2veckor så fyller jag år :D JIPPI haha<3

Puss på er suckers<3333 love ya<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0