Knas och boll :P

Jag blev lite lessen idag. Jag pratade med min bästa kompis jossan i telefonen ikväll så bad hon mig vänta en liten stund för hon fick sms så jag gjorde de. Jag väntade typ 1-2min innan jag hörde ngn som skrattade i andra änden. Hon hade totalt glömt att hon pratade med mig, hon hade lagt telefonen i sin ficka....VAFAN...så gör man bara inte hallå. Men hon kan juh vänta sig snart att jag gör samma sak ;) YOU JUST WAIT AND SEE!! Blev sårad där iaf. Fuck you hun I love you anny-way! ( du vet att jag inte är allvarlig fast pay-back-time säger jag bara :P)

Sen har jag en knas sak att berätta, Mamma har tagit fram alla jul saker, vi har klätt granen nu ikväll:S haha asså så knas. Den ser lite halv dann ut eftersom de bara är silver i den :S De ska vara rött och glitter och silver haha men men den blir nog fin tillslut. Jag har även insett att dom där kulorna stuttsar vääääldigt bra haha :P lite roligt :D

Nä imorrn är de prov ska nog plugga lite till sen sova!

Till alla mina vänner LOVE YA<3

Puss på er suckers<3333love ya<33

Kommentarer
Postat av: jossan

illaaaa...

2008-11-27 @ 22:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0