lördagen avklarad nu är de bara söndag kvar (a)

Idag har de vart sjuukt jobbigt. När jag kom till jobbet imorse så insåg jag och jesper att mina assistenter inte skulle komma :S. Vilket bettyde att jag var åter igen tvungen att jobba själv med alla barn. Oftast brukar de gå bra och de funkade idag me, men de va tungt idag. Kom hem sen, pratade med pappa sen jossan. Efter de så pluggade jag lite faktiskt (a) sen drog mamma och jag och handlade...vilket tog typ 2 timmar xD. Imorrn är de utbildning i Uppsala sen jobba 18-20. blääää vill inte att de ska bli söndag!!!!
Ska kolla på en film och chilla lite ^^ hörs sen
fin bild :P

Puss på er suckers<3333love ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0