Music music music music

Tjo alla haha

just nu sitter jag och lyssnar på musik har precis duschat...så jag borde nog klä på mig snart ^^. Imorrn ska jag träffa en väldigt go vän till mig. Jag och Annika ska dra in till stan och gå på bio, de ska bli sjukt roligt. Jag kom precis på att varje gång vi träffas så drar vi alltid på bio haha :D, vilket är as kul.
Men idag ska jag inte göra så mkt, jo måste plugga lite på uppsattsen vi har :S. Shit asså jag längtar så sjukt mkt till helgen ^^ då ska jag nämligen fixa min nya säng ÄNTLIGEN, och de bästa är att den är 180x200 sjjjjjukt stor men de blir as nice haha (A). Då kan många sova över hahah.


Är as glad just nu :D vet inte varför hihihi

 

Nä men nu ska jag klä på mig haha :D

puss på er suckers<3333

Kommentarer
Postat av: Pojken

Sötnosen

2008-10-29 @ 17:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0