utan dig så skulle jag aldrig klarat de

Idag träffades jag och jossan en stund innan vi började. Vi pratade lite grann sen kom vi in på min relation med min pappa. för jag fick ett sms av honom där han skrev ngt som gjorde mig lessen. Jossan tog min mobil och skrev ett sms tillbaka till honom. Pappa ringde upp fem minuter senare, men jag svarade inte. Jag sa att jag hade lektion (vilket jag hade). Han ringde upp mig vid kvart i fyra och jag hade seriöst inte pallat prata med honom om inte du hade vart med mig. Men som vanligt när jag pratar med honom så fattar han inte va jag försöker säga till honom. Han skyller allt på mamma och sägar att de är hennes ide att jag skulle ringa honom VILKET DE INTE VA. De va jossan som fick mig att inse att jag måste reda ut och bara häva ur mig alla känslor och allt som gjort att jag mått dåligt dom senaste åren. När jag hade pratat klart med honom så kände jag en otrolig lättnat. Utan dig jossan hade jag inte gjort de och hade inte vågat skrika åt honom. Men de är inte bara pappas fel för hur jag mått, de är pappas och mammas fel. Jag tror att de va j'tte bra att du pratade med dom. Jag tror att dom fattade allvaret i de hela när dom fick höra de från någon annan. Men seriöst jag vet inte va jag skulle göra utan dig!! Du betyder så sjukt mycke!!!

BÄSTA VÄNNEN IDAG, IMORRN, FÖRALLTID. MK<3JK

puss på er suckers<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0