sex, kondom, EMD och köns-sjukdommar

Okej föreläsningen va fan as bra. Asså alla som jag vart på förut har vart ett sömnpillar, men inte denna. Bi fick massa info om kössjykdommer, kondomer, aborter och andra preventilmedel (eller hur de nu stavas tihi). Det va skit intressant, okej inte alllt men de mesta ^^. Men de va juh inte bara vuxna som stod på senen och babblade, de blev juh underhållning as well :D. De va dansare, rappare och sen kom EMD. Lyssnar inte direkt på dom men dom är juh såå jävla snygga speciellt erik hahaha (a). Jag och jossan satt på andra raden och såg dom perfekt :D de va as kul hahaha^^.  Sen måste jag bara berätta de här Erik och Mattias pussades awww så gulligt av dom asså, kanske är kärlek på gång där ;)<3<3

Sen drog jag till carlings och köpte två par jeans och två tjöjor sammanlagt 2.350kr typ :P men dom är as niceiga^^ Båda är hängbyxor den ena är kill byxor den andra tjej hahaha xD ska fixa bilder sen :P

Imorrn ska jag jobba sen blir de väl att plugga eftersom ellen avbokade :( aja sånt är livet. Men de är bra då har jag chansen att försöka fatta matten tihi.



puss på er suckers<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0