Det känns som dt gör och dt är bara att acceptera saken...

Okej är lite trött just nu, har vart vaken fööööör länge och jag är fortfarande sjuk så dt gör juh saken bara värre! Har vart sjuk hela veckan villket suger riktigt mycket. Jag tror jag glömde ta medicinen ikväll och det märker jag, jag känner hur halsen blir så där konstig och det börjar göra ont när jag sväljer ILLA.....

Det känns seriöst som om jätte mkt håller på att rasa samman och det är så mycket som snurrar i mitt huvud som jag bara vill få ut. Jag vill bara häva ut mig allt utan att få ngn berättelse om hur mycke värre personen man pratar med har det/ har hat det. Det kanske verkar jätte egoistiskt men det är det jag vill och begär av personen jag kommer prata med. Inget illa menat.

Jag vet att det bara har gått en vecka sen jag träffa er men saknar er såååå himla mycket<333 Hoppas att allt blir som jag vill hahah. Hoppas jag kan komma hem till er på tisdag :D älskar er Oscar och Victor

Nää jag ska lyssna på en asa bra låt nu så pallar inte skriva mer nu hahha. Skriver imorrn<3

puss michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0