Dubbelt upp

Ibland vill man bara....aa jag vet inte bli skit förbannad på sina föräldrar eller på den ena iaf. Det här med att bo hlvtid hos pappa är verkligen ngt som jag vill. Men det känns som om han inte vill äsch jag vet inte. Vi ska ha ngt möte han jag och mamma och han har "inte tid" förns nästa vecka....suck....jag vill att saker och ting ska ske NU inte om en vecka..:S!!!!!
Aja den slöa människan får väl som han vill hahaha. Huvudsaken är att det blir halvtid hos pappa hahah (a) 

Va med Alexandra i stan idag....fan va vi har gått känns det som hahah (a) men hon hittade iaf ett par skit snygga byxor och en kalender :P jag hitta också en kalender men pallade inte me den så köpte den inte xD hihihi 

nä nu pallar jag inte skriva mer hahaha

puss michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0