FAAAAN ASSÅ FAAAN aja vi kommer igen!! banne mig!!

Okej de va så jääävla roligt på matchen, underbar stämning och as bra sällskap. Asså vi satt precis brevid klacken och snacka om att de va roligt :D hihi. Fan vill tillbaka va så sjukt roligt :D. De ända tråkiga var att vi förlora med 5-2. asså färjestad fick 3 "lyckomål". Så illa asså, vi hade hela matchen iaf dom två första perioderna, sen gav vi bort pucken typ HELA tiden. Men asså vi va grymma, vi sköt as många gånger på mål men tydligen kom bara 2 in dåra men men vi tar de snart iaf ;). DJURGÅRDEN <3

KLACKEN <3

DJURGÅRDEN lite finare lite bättre<3 Sthlms stolthet<3 alltid i våra hjärtan<3

bästa kvällen på länge, trots lite små "bråk". Jag vill att di ska säga till mig hur du känner när du blir arg på mig!!

Pusss michaela<33<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0