Haha tredje inlägget för idag da^^

Jag har tröttnat, jag menar allvar!! Jag har tröttnat på att det ska vara jag som hör av mig! Jag vill inte att du ska höra av dig varje dag men lite oftare än va du gör. Jag är trött på att alltid bli din stöd peleare, klart som fan att jag finns här för dig men när du inte hör av dig eller ngt så skiter jag i allt. Vill du fortfarande ha ngt med mig att göra så får du fan visa det. Jag har lessnat!! Det jag vill är att när vi inte ses på ett tag och inte snackat på ett tag så kan du juh messa mig eller ngt, och inte bara sitta och vänta på att jag ska höra av mig!! Det kanske är som en person sa till mig..."Ni kanske håller på att glida ifrån varandra" börjar hålla med.
Jag blir bara mer tom och det känns som om jag håller på att försvinna ur ditt liv och det känns som om du håller på att försvinna ur mitt liv!!!

Vill inte att det ska vara såhär, vill att det ska vara som det va i början<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0