insåg precis en jätte viktig sak!!

Just nu sitter jag hos Raisa och pluggar engelska. I den här uppgiften så finns det en fråga som lyder "är det någon speciell sen som du gillade?" (fast på engelska). Jag håller juh på att skriva en film grej om Romeo och Julia. 
Jag började tänka på den senen när Romeo får nyheten att Julia är död.
Jag började då tänka på när min mormor och morfar dog. Visst det va 3 eller 4 år sen men dom hade en sån stor del av mitt liv. Jag glömmer aldrig hur dåligt jag mådde när min morfar dog.
Han va så speciell och snäll, jag saknar honom jätte mycket!!! Jag har även insett en sak, ända sen dom dog har jag vart ganska nere. Ibland har man inte märkt ngt för jag inte har visat något, men sen ibland så har man märkt direkt. Jag har fortfarande lite halv svårt att fatta att dom verkligen är döda.
Vill att dom ska bo i varsin lägenhet i samma radhus fast på varsin ände. Dom va så himla gullliga, har en massa minnen. Vill bara spola tillbaka tiden och umgås ännu mer med dom!!

Shit att jag inte fattat det här förut, det känns som en stor tyngd lättat från mina axlar.

puss michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0