släng er i väggen....fatta va ni gör

Vart ska jag börja?? vet inte. Finns så jävla många känslor som vill ut men som ingen lyssnar till. Vill bara ställa mig ute och skrika allt va jag kan.
Vet inte hur jag ska få ut allt. Jag visste att de här skulle hända, jag visste de. De kommer inte bli halv tid hos pappa och tvärt om.
Båda två har tunnelseende, ni värgrar att prata med varran så de måste gå genom mig. Jag trodde att de som vi höll på att göra skulle vara för att jag skulle må bättre, men ända sen vi drog upp de igen så har de vart rena motsattsen.
Det har alltid blivit så här. Men tack för att ni gör som ni gör. Ni får mig att inse att jag varken vill bo hos den ena eller den andra.
Va fan ska ni hålla på som ni gör?! fatta att ni sårar mig när ni gör som ni gör. fatta att ni gör allt sååå jävla komplicerat. förstå att ni inte kan hålla på att bolla med mina känslor och en sak till försök att se de från mitt håll!!
De handlar inte om er de handlar om mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0