Bläääää va tråkigt här va

Usch hatar dessa kvällar när man inte har lust med något. Pappa och A kollar på film, men jag orkar inte se på någon svensk film just nu, min ena bror kollar på film inne på hans rum men den är lite halv seg as well, den andra brodern är ute och ränner någonstans antar jag och Berit har gått och lagt sig. Har jag missat någon? Aa jo jag sitter här framför datan och har tråkigt. Jag känner inte för att kolla på någon av filmerna och jag känner inte för att sätta mig och läsa eller plugga. Och nej jag vill inte sova för jag är långt ifrån trött. Dessa kvällar får man för mycke tid till att tänka, och de är inte alltid bra att få den tiden. Jag märker att det är ett lite halv bittert inlägg men man är inte alltid på topp heller.
Jag tror att blogg-torkan är över eftersom att jag sitter här och skriver för fulla bullar om helt meningslösa saker haha. Men har man inget bättre för sig så kan man lika gärna göra det ;).
Nu är de typ bara fyra dagar kvar av detta sköna lov eller något. På tisdag börjas de igen och då öser proven in....men men

Sen en liten hälning till dig N, Ha så kul på båten älsklingen ;) ♥

Nu tycker jag att vi ska rycka upp oss lite så jag lägger in en as skön låt här ^^ man blir bara glad när man hör den och den har vart på min blogg förut :P sen lägger jag upp en underbar låt som man bara smälter för.


Glada låten :D haha

Låten man smälter för :P

Puss på dig så länge
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0