Halva veckan då da

Då har halva veckan gått och man har inte gjort något vettigt än (a). Ska dra upp till simhallen med karin lite senare och simma några längder. Jag hoppas att jag inte håller på att bli sjuk!! Har lite ont i halsen och min mamma låter FÖRJÄVLIG, hon har verkligen halsfluss. Asså om jag får ont i halsen igen så blir jag galen. Men de är bara att försöka hålla sig frisk.

Imorrn ska jag till tandis kl ÅTTA på morgonen :O hur gick jag med på de? Fick ett samtal av tandis imorse där som sa att dom var tvugna att flytta på min tid och jag var jätte nyvaken när hon föreslog kl 08.00 på morgonen. Om man frågar mig något när jag är trött vet man aldrig vad man får för svar. Men de va ganska skönt att dom ringde upp mig, då slapp jag ringa dit och boka om tiden.
Ska till sjukhuset imorrn för att ta en massa prover :S Efter de så blir de att möta upp jossan och co för att dra och grilla och fira valborg :D skojjsigt. Hoppas bara att jag följer med, man vet ALDRIG vad som händer på sjukhus eller hur lång tid de kommer ta!!

Nej nu ska jag slappa ännu mer eller något annat (a).

Puss på er suckers
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0