Lång dag och den är inte slut än ^^

Har bott i simhallen hela morgonen 07.20-13.30. Jag var allvarligt talat heeelt slut när jag kom hem. Somnade på soffan i en timme typ. Men måste meddela allt många av mina simmare tog Brons, Silver ochGuld- tider. Man blir ju stolt (a).

Va har annars hänt idag? Jo jag har bråkat med J igen...SUCK. Men jag blir sjukt sårad när hon anklagar mig för de ena och de andra och sen när jag konfronterar henne så ska hon ändå vända de emot mig så jag ska vara tjuven i dramat. Jag är så j***a less på de. Våga inse att man gör fel!!! När  hon säger att jag gjort något som sårat henne eller så, kontrar inte jag med ett påhopp om att hon gjort de och de. De är väl bara att ta åt sig och säga förlåt UTAN PÅHOPP, och sen om man tycker att de är värt att bråka vidare so be.

Ikväll vet jag inte riktigt va som händer än, vi får se vad som dyker upp :P.

Ha en fortsatt underbar dag i detta fina väder :D

KRAMKALAS
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0