Myspys dag med J oc A

Blev väckt av älskade J imorse oerhört snällt av dig. Vaknade med andra ord vid 11, men de va lika bra att gå upp annars försvinner ju hela dagen. Men jag gjorde mig klar och rörde mig mot henne. Vi skulle dra till Farsta C och kolla runt lite och köpa påsk-ägg. Själv skulle jag köpa en bok som jag letat efter (och ja jag hittade den :P). Vi va i farsta i typ 4timmar och vi köpte kläder, böcker, kollegieblock och mat ^^ och ägg haha. Att gå runt med J och A i farsta är en upplevelse som man sent glömmer, dom är som bill och bull men de är väl så syskon-kärlek ska vara, knäppt, äkligt, as roligt och sjukt haha.
Efter Farsta trippen så drog jag och solade och blev av med 10kr, så den som sola efter mig fick 5min av mig, den fastnade där inne eller något . Men de är inte hela världen ;).

Ikväll händer inte så mycket, måste läsa ut den där tråkiga boken som ska vara utläst nästa vecka och jag har knappt börjat men men vi får se. Min själv diciplin är inte den bästa om jag säger så (a).

Imorrn ska jag hem till mamma en snabbis, ska träffa Annika en lite stund innan jag ska hem till mamma och sen ska jag testa mina nya baddräkter som har kommit :D me like. Jag ska och jag lovar att jag ska lägga upp bilder på dom om jag tycker att dom är värda att hamna på bloggen ;) haha.

Sen har jag, O och E vart ute på sttutsmattan :D och som vanligt är dom två clowner haha.

Nej nu ska jag göra lite mer te och kolla runt om jag hittar någt intressant att göra.

Puss och kram
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0