Oh what a beautiful day

Idag har det verkligen vart en härlig dag. J hade med sin nya kamera så vi fotade oss själva som galningar. Fan asså jag hade sjukt kul och när du skulle förklara (du vet vad)  hahah shit va jag skrattade. Visst jag blev sur på dig på eftermiddagen (men kommer inte ihåg varför) men de va en sån liten stund. Hela den här dagen har bara vart underbar. 

Några av bilderna<3
    
Lite finare Lite bättre Lite galnare!! J&M=bästa vänner i vått och tortt♥

Jag har faktiskt vart duktig ikväll. Jag har pluggat ganska mycket (a), jag har iaf börjat på dom saker som jag ska lämna in etc. Lite stolt asså haha.

Nej nu ska jag kolla vad J gör för bus på facebook ;)

Smack :*
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0