PANIK big BIG times

Åh va jag hatar mig själv. På fredag ska 3 uppsattser in plus att jag har matte prov :O!! OMG hur ska jag hinna?? Visst jag har inte mkt kvar på vissa av dom men hur fan ska jag hinna?!?!?! PANIK. Varje gång gör jag samma sak!! usch och fy och blä. Kanske bra att sätta sig med de där.....
De blev varken simning, jobb eller någon övernattning. Jag och J bårkade "lite" idag och just nu vet jag inte vart vi står.

I förrgår så frågade hon va jag tyckte om hennes ny-slingade hår, och jag sá som jag tyckte att de såg grått ut men de va inte fult (även om hon uppfattade de som om jag total ratade de.). det ve verkligen inte meningen att såra dig. Jag menar det, förlåt. Sen igår sa hon något till mig som va ett riktigt hårt slag under magen. Jag vill inte gå in på de men de va verkligen inte snällt någonstans. Sen sågade både J och B mig i förrgår när jag berättade att jag ville göra lumpen och att jag ska göra antagningsprovet så fort jag blivit 18. Båda började säga att de ett år långt och de va sjukt länge och började bara snacka om hur dåligt de va och att jag inte borde göra de etc. Visst dom fick in en posetiv mening "de är en bra merit" wow tjejer tack för ert stöd och uppmuntran. De va nog sista gången jag berättade något som jag vill göra framför dom. Bäst att hålla tyst. Så jag har inte vart trevlig eller glad mot J idag. Visst jag kanske tog i lite väl mycket men både hon och jag måste tänka oss för innan vi säger ngt till varandra. Och nej jag skriver inte detta för att tycka synd om mig själv eller va de nu va du skrev. Nu är de ute ur mitt system och vi har båda kommit på en lösning.

Fy fan J när vi tjaffsar så tjaffsar vi som riktiga tjejer om skit saker!! SKÄRPNING asså!! ;D Börjar bli pinsamt xD

Asså jag vill fixa min blogg men fattar inte hur jag ska göra :( hjälp (a)

Nej jag borde verkligen plugga ska se om jag hittar mina dokument (a).



Ett tips till er alla som ni nog redan känner till:
"Tänk två gånger innan du öppnar munen"
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0