Sjuklingen

Då va de dags att bli sjuk då. Har ont i halsen men mår mycke bättre. Har vart ganska dålig hela veckan, jag tror att J har smittat mig ;) tack gumman och tro vad du vill...du är den enda som har hostat på mig haha. Aja de vi ska fokusera på är att jag är på väg att bli frisk HOPPAS jag.

Annars har jag haft nationella prov i Svenska B. De va skrivning i 5 timmar....mellan 9-15, men jag va klar vid 12. Jag orkade inte fixa texten eller så. Jag gick igenom den men sen tyckte min lärare att jag skulle komma tillbaka efter lunch men de orkade jag verkligen inte. Så jag och J drog till gamla stan, vi la oss på bryggan och jag råkade somna till och från. De va sjukt skönt, men sen blev de lite kallre så vi drog och fikade och drack te.

Jag kom hem vid 15 och då la jag mig i soffan och kollade på film och halv sov.

Ska ta och sova nu också mina ögon väger ton!! haha

Sov gott


Natti Natti
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0