Torsdag- oj vilken lättnad

Idag tog jag tag i mitt skolarbete på allvar för fösta gången under 2 känns det som. Är klar med två av tre uppsattser. Jag ska bara skriva ner allt på datan och det gör jag imorrn när jag kommer till skolan. Jag tänkte vara i skolan redan vis 09.00 så att jag verkligen kan jobba och bli klar med allt. Imorrn börjar lovet :D ett lov som vi alltid har på den här skolan. Riktigt skönt.


Idag har vart en as bra dag. Mycke skratt och en himlans massa flumm mellan mig och J. På bgm-mötet idag kunde jag nästan inte sluta skratta. Asså de ve ett sånt roligt möte och aa de känns bara kul att vara där. Alla va på bra humör och gjorde saker tms och skrattade med varandra. De är en riktigt bra liten grupp vi är, jag tror vi bara är 9-11 pers eller
liknande. Bra dag idag med andra ord.

Nu ska jag göra något annat ;)


PussPuss
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0