Ibland är de inte så kul att ta beslut

Ska väl ta och göra mig klar iaf de sista som är packa väskan, sminka mig och ta på mig en varmare tröja, skor och jacka.Ska möta J vid 12 så måste ta 11.34 bussen. Det är en ganska kort dag idag på ett sätt, börjar 13-15.50 det är iaf korta lektioner idag jämfört med igår när vi hade 3st 80min lektioner inte ett dugg segt. Hoppas att det blir en lika bra dag idag som de va igår, men de känns som om det kommer bli en sur och bitter dag idag.
Dock ska jag iaf försöka att inte dras med i den sura vinden.
Vad händer annars idag? Jag kanske ska simma ikväll men vet inte om jag ska för jag måste verkligen plugga. om jag simmar så lär jag ha privatlektion lite innan i 40min, och sen ska J KANSKE sova över hos mig. Men vet verkligen inte om de är någon bra idé den här veckan.
Jag har tre saker som jag måste göra klart tills på fredag och jag vet att om J sover över så kommer de verkligen inte bli något gjort. (även om jag inte är så duktig på att plugga och ta tag i saker när jag är själv heller men jag gör mer själv, när de gäller dom här sakerna, än om jag är med ngn).
Så vilket ska jag skippa och skjuta upp på? Jag skulle kunna åka raka vägen hem, plugga ett tag, åka och ha privatlektion, simma, åka hem och kanske plugga lite mer sen sova. De låter väldigt skönt och stimulerande. Jag tror de blir simma jobba plugga idén.
Kul nu har ni läst om hur jag resonerar haha.´

Nä de här va inte sååå himlans kul. Sitter just nu i skolan och avslutar detta inlägg som jag påbörjade hemma innan internet började dampa hemma. Ganska onödigt för mig att åka så tidigt hemifrån idag. kunde åkt vid 12.04 ist. Visst de rörde sig bara om 30min men de hade vart skönare att vara hemma än att sitta och häcka i skolan medans jag väntar uttråkande på J.

Nu ska vi inte vara så negativa här. Snart börjar lektionerna jippi NOT.

Ha en underbar grå/mulen dag alla.

P.s.
Ni som inte Word 2007 kan inte se hur min blogg ser ut när de gäller rubrikerna. Jag har ett typsnitt som bara finns på W-07 och har man äldre modeller så kan man inte se de. Så ladda ner w-07.

Puss och kram vi ses i stan ;D
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0