Väntar och väntar

Just nu sitter jag här och väntar på att min kära mor ska lägga på telefonen så att vi kan åka till mini stan. Hon är hopplös när hon babblar i telefonen, hon kan prata i timmar och älta saker fram och tillbaka med den andra personen. Aja finns inte så mycket att göta än att vänta :P.

Idag skulle jag egentligen upp och simma på morgonen, men jag va så sjukt stel i kroppen ( och är de fortfarande =(.  ) så de blev inget och mamma va jätte trött så hon pallade inte heller.Men de är bara att upp och simma nästa vecka i stället.

Planerna för dagen är:
* Åka till mmini stan och kolla runt en liten stund.
* Ringa frissan och kolla om dom har en lucka idag
* Åka in till stan och träffa Nina den fina och prata masssor
* Sen är de hem och packa eller något =D

Jag har en härlig dag att se fram emot OM vi kommer iväg någon gång!!!! Kanske ska ringa Frissan nu medans mamma pladdrar i telefonen.

Peace out Biatches
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0