Vilken dag vilken hetta

Vi kom iväg vid tolv tiden till mini stan där jag prövade shortsen men velade så mycket att jag lät bli. sen var de hem en stund och vänta på att nina skulle bli klar!!! Hon va galet seg men de sjorde inte så mycket. Vi vandrade runt i stan i hettan och jag höll på att smälta men vi gick till ett café på drottninggatan (kommer dock inte ihåg va de hette just nu). Men de var galet mysigt. Där satt vi ett bra tag och babblade om hela sommaren. De va extremt kul att träffa henne igen och jag tror vi aldrig va tysta för att vi hade så mycket att prata om. Haha väldigt roligt =D.

Juste jag skulle ju till frissan idag men struntade i de, de får bli nästa vecka istället (a)

Nej nu måste jag packa och fixa de sista.

Ha en underbar helg och njut av solen eftersom att de ev. kommer regna och va dåligt väder nästa vecka =(. Så jag ska sola jätte mycket i helgen =D och bada ofc

Peace out Biatches
//Mikkan♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0