Lördag, lördag, lördag

Dagen började med att jobba med simningen ofc. Men det var sista gången så det var lite speciellt och lite extra roligt. Självklart åkte man i med kläderna på, haha hade riktigt roligt. Sen var det privat lektion som gick jätte bra. Sen åkte jag hem och tog det lugnt och väntade på att åka hem till pappsen för att fira honom. Det var mycket trevligt att äta middag och prata och bara tare lugnt. Kom väl hem för inte så länge sen, så det har vart en jätte trevlig kväll.

Imorrn är det jobba i simhallen som gäller plus privat lektion sen på mmåndag ska jag till Hasseludden med farmor :D sweeeet!!

Jag har lite panik! Jag vet inte va jag ska köpa i julklapp till alla :O. Men jag får väl vara lite kreativ och hitta på något.

Ett jätte stort Grattis pappa på 41-års dagen.

//Mikkan♥

8 Små Dagar Kvar!!

Min Lilla Gran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0