Borde kanske sova?...

Jag är fort farande hos pappa och planerar att vara här resten av veckan. Men de känns som om min hals håller på att ge vika. Men vem vet de kanske inträffar ett mirakel som gör att de försvinner. Idag har jag inte gjort så mycket, har hjälpt till här hemma, vart och handlat med A, hinkat te, kollat ut på snöstormen som varade under dagen, åkt pulka med min älskade bror O plus bygt lite olika saker i snön. Sen har jag bara tagit de lugnt. De har verkligen vart en skön söndag. Imorrn vet ja inte va som händer. Ska väl hjälpa till och röja i huset så de blir någon ordning ;).

I fredags hade min älskade bror V match och han va grym :D. har inte sett honom spela på jätte länge så de va galet kul att få se hur myckat han har utvecklats. Tyvärr vann dom inte men dom kämpade på bra och va så himla duktiga. 
Sen i lördags fyllde A 35 :D. De firades med en massa hockey på dagen och resturang på kvällen. Riktigt kul och mysigt måste jag säga.

Så skönt att de inte är någon skola imorrn. Man kan verkligen sova ut och bara ta de lugnt. Men jag insåg nyss att jag har lite att göra. Och då menar jag plugg, har juh en hemtenta som ska vara inne nån gång haha. Får ta tag i de imorrn eller senare i veckan.

Nä ska ta och sova lite så hoppas jag att min hals mår bättre imorrn så jag slipper denna värk.
Sov gott alla sötnosar<3 Speciellt dom som är långt hemifrån.

(P.s F om du läser detta, jag är lessen för de som hände i december. Allt jag vill är att prata med dig så vi kan reda ut allt. Jag önskar att jag kunde ta tillbaka de jag gjorde eller göra de annorlundare. Vill inte förlora dig som vän eller något. Vill bara veta va jag kan göra för att lösa de här. Vill bara veta vad jag har gjort. Jag är lessen F.Vill även veta va du vill)

Forgive and forgett
Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0