Brrrr va kallt

Har precis kommit från ishallen. Och shit va kallt de va... Jag hade totalt glömt att de kunde bli så kallt xD. De är lika kallt ute som de va i ishallen. De brukar oftast vara varmare utomhus än inne vid isen. Men jag höll ut i en timme i min gröna jacka, jeans, mössa, vantar, uggs och tjocktröja under. Men vid fem i så gav jag upp jag klarade inte av de haha, jag gick ut en stund först men insåg att jag inte blev varmare. Men fick iaf se lilleman träna lite och han har blivit jätte duktig sen sist jag såg honom på isen. Snacka om att de va gott och varmt med en kopp te. Den satt perfekt. Nu vill man ut och frysa lite igen, varma saker blir ju både godare och mysigare när man är lite frussen (a).


Jag kanske borde lägga ihop alla dagens inlägg till ett stort inlägg...? nää de får vara som de är. Ska väl fixa och packa de sista innan resan mot mamma börjar.

//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0