Fredag Den 13de

Den sk oturs-dagen är här igen. Har du haft någon otur än? Jag har inte haft de så vitt jag vet. De har vart en sjukt onödig dag i skolan idag, hade två lektioner som jag inte behövde gå på eftersom jag inte hade IG i något av ämnena. Istället drog jag me mig B till Cafét  & pratade med henne en stund & efter ett tag kom Erik & gjorde oss sällskap. Efter typ 40min av pratande, "leknade" av mugg lock & "roliga" grimaser så rörde vi oss ner mot tvären.

Haha jag måste bara berätta att erik hade en sån sjuk tur, När vi var vid parkeringen ungefär så kom bussen som han hade tänkt att ta. Men han orkade inte springa till den så han fortsatte att promenera med mig & B. När vi kommer närmare & kan se hållplatsen så står bussen kvar, men han orkade inte skynda sig ^^. När vi sedan va vid korsningen så står den fortfarande kvar och tar ombord passagerare, & då bestämmde han sig för att springa en liten bit. (för er som går i min skola vet ni vart jag menar). Varken jag eller B fattade att han hann, sån sjuk tur alltså.

Imorrn är de upp med tuppen åter igen för en rolig morgon stund med jobb haha. Nä men de kommer faktiskt bli roligt :)
Sen på kvällen ska jag träffa Karin för att käka & sen ska vi kolla in Australia filmen.

Tror att ja håller på att bli lite förkyld :( illa. håll tummarna att jag inte är de :P haha

Ska hjälpa till med lite små saker nu men ha en underbar Fredag trotts att de är den 13de ;)  Btw akta er för Jason Voorhies som ALDRIG dör & lever i all framtid. Och glöm inte att han kommer från ingen stans & kan dyka upp när som helst, vart somhelst. Peace out

 

Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0