God morgon på er

                                              

Jag vakna tidigt idag, med tanke på att de lov. Men de är juh bara skönt nu har man en hel dag framför sig :D. Inte för att jag vll att den här dagen ska ta slut men ändå. Just nu sitter jag och äter lite fukost, kollar va som händer på facebook och lyssnar på MTV. Antar att min ena bror kommer snart, riktigt ruuligt. Sen ska man bege sig hem till mamma ikväll också... (Vilken ångest man kan ha da)... Imorrn är de dags att jobba så de är därför jag måste till mamma idag. Blir lite jobbigt om jag ska upp vid 6 för att åk med pendeln och tuben och sen till slut buss. De är inga problem men på morgonen så tidigt, nää de skippar jag helst. Och kolla de har börjat snöa igen, seriöst! Aja de är bara att njuta av den medans den finns eller hur?! Men de är ju väldgt mysigt väder trotts att de är kallt och sånt.

När jag kommer hem till mamma så ska jag ta och ladda upp lite bilder som jag har tagit på min ena bror och hans kompis.

Idag kommer T hem också, Välkommen hem till vinterlandet haha. Du kanske borde ha stannat längre där nere i Thailand ;)



F när vill du att jag ska ge upp? Jag menar, jag vill verkligen inte men de känns som om  allt jag gör blir fel och du vägrar prata med mig. Jag fattar inte varför du inte bara kan säga till mig att du inte vill ha med mig att göra?! Jag antar att de är så du vill ha de. Jag vill bara ha en bekräftelse. Smsa mig, ring mig, skriv på msn vad som hlest bara du säger hur du vill ha de! Jag ber dig. Jag vill inte förlora dig, men de känns som om jag redan har gjort de. De kanske är dags för mig att ge upp och inse de.

//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0