"God morgon" på er gott folk

De är juh inte direkt morgon men för många är de de eftersom dom nyss vaknat :P. Jag vaknade faktiskt redan vid 9 eller 10 (a) de va min sovmorgon de ^^. Ska göra mig klar snart och börja rör mig mot huvudstaden för att träffa miss E. Har precis fönat håret och sminkat mig och klätt på mig :P nu är de inte mkt som saknas tills är jag klar ^^ hah. men ååååh vet inte va jag ska göra med mitt hår... får komma på ngt :P

Imorrn är de skola igen...men jag börjar juh vid 13 så de är ganska skönt ^^.

Nä kanske ska bli klar så jag hinner in till E i tid ^^
Till er som ska kliva utanför dörren idag, TA DE FÖRSIKTIGT SÅ NI INTE HALKAR (som jag säääkert kommer göra) hah

puss er

Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0