God morgon

Vaknade för typ 40 min sen av min huvudvärk som jag haft sen igår kväll. Gick och la mig väldigt tidigt igår, typ runt 21 så jag har sovit i drygt 12 timmar. Men ändå känner jag mig inte utvilad :S. Jag har vridit och vänt på mig hela natten för att de har kännts som om mitt huvud skulle explodera. Jag vet "ta Ipren eller Alvedon eller något så de släpper". Men jag trodde de skulle gå över om jag fick sova ut och bara slappna av. Nu har jag typ ont i hela kroppen och jag skulle behöva en massage :P ska nog fråga A om hon kan massera mina axlar senare. Har dock tagit en alvedon nu och jag känner att huvudvärken håller på att släppa, sakta men säkert.

Just nu sitter jag här i mina mjukis kläder och dricker te :P (som valnigt alltid en kopp te i handen på vintern). Mår mycke bättre idag, har iaf en röst och jag är mycke mycke piggare.

Vet inte riktigt va jag ska göra idag. Joo ska på föreläsning ikväll så åker väl hem mot mamma vid 16. Sen kommer jag tillbaka till pappa runt 21. Föreläsningen börjar vid halv sju och håller på i två timmar. Lär bli intressant. De som är lite halv surt är att den håller till i Solna.

Nä ska se va busungen har för sig.
Ha en bra dag

//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0