Haha jaa va ska man säga?

Eftermiddan var väldigt rolig & slapp. Först hade vi juh samhälle B som gick väldigt sanbbt & var ganska rolig faktiskt, sen blir de juh ett litet plus eftersom vi fick sluta tidigare :P. Men sen hade vi en rast som jaa va intressant & rolig. Jag har lite bilder som kommer upp här nere. Sen hade vi svenska B. Och där hade vi en vikarie som ingen lyssnade på. Alla satt typ & hade sina egna små samtal i små grupper ist för att lyssna på henne. Men hon sa inte åt oss & hon pratade jätte lågt. Trotts att de va personer som pratade så sa hon inget. Hmm en aning skumt, men hon såg väldigt nervös ut. Men de va en ganska najz svB lektion.

Imorrn är de fredag :D såå underbart. Lovet börjar imorrn :D. Men de kommer bli en ganska skön dag. Har typ en lektion som är på 30-40min sen slutar jag. Onödigt att gå? ja. Men de är närvaro så de är bara att ta sig i kragen. Sen när jag slutat så ska jag åka hem till min pappa, för att följa med dom till V's match :D. Efter den så är de hem till mamma igen. Jag känner mig som en jojjo, med tanke på att jag ska till pappa igen på lördagen. Men de är najz :D.

Bilderna:
Studiebesöket
 

Rasten

     

Vem vet de kanske kommer upp fler knas bilder imorrn ;)

Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0