Happy shit

Idag va de en så mycket bättre stämmning i skolan & överallt. Jag tror att de beror på vädret, det har vart ett skönt lätt väder & man har skrattat åt/med allt & alla. Allt har gått ganska fort idag vilket har vart skönt. Shit jag har totalt glömt att de är Nk B prov imorrn oops. Får lov att plugga lite innan jag ska sova & lite imorrn innan skolan.
Det har inte hänt så mycket idag :O eller kanske borde säga mindre än vanligt iaf.

Imorrn är de onsadg vilket innebär en kort dag i skolan. Sen fyller min Farfar år så de blir att åka hem till dom & gratta.

3 DAGAR KVAR :D haha
Nä ska kolla på House nu haha asså han är juh bara bäst :P
Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0