Happy Valentine's Day <3<3<3<3<3<3

Glad alla ♥-dag :D. Har haft en ganska bra start på dagen, får se vart ska jag börja....
*Kom till jobbet i tid & före alla andra nästan xD
*På min andra rast mellan grupperna blev jag jagad av tre av mina sim-ungar. Först började dom  hålla fast mig & sen när jag hade avslutat lektionen med resten av alla barn så hade jag ingen annan utväg än att hoppa i vattnet för att "fly" från dom ;). Men oj så fel jag hade, en efter en hoppade dom i & jakten kunde börja. Fram & tillbaka, upp & ner flög jag ur bassängen i många försök om att undankomma dom små barnen. Men när dom lyckades fånga mig (eller rättare sagt när jag gav upp) så hade jag en unge på ryggen, en på sidan & en som hoppade på min mage & mina ben upp& ner som om jag vore en stuttsmatta haha. Dom höll på i 15min konstant. Hahah ganska roligt (a).
*Kom hem & käkade mat med mamma
*Tränat en liten stund
*Ska in i duschen snart :P & sen mot bion :)


Sen vill jag önska alla mina vänner en riktig mysig kväll :D & hoppas att nu får de hur mysigt & roligt som helst denna underbara och speciella dag som bara kommer en gång om året ;). Va extra snälla nu mot alla i er närhet hihi Pussar på er<3

Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0