Hit och Dit som en Jojjo

Idag hade jag ingen skoldag ganska skönt, men jag kan juh säga att jag inte vart rastlös. Vid 11hade jag möte med banken tms med mamma, efter de så mötte jag nina hon skulle hjälpa mig att fixa en legbild till mitt leg.

Först så testa vi en fotoautomat nära skolan men den funka inte, efter de så åkte vi till skolan för att nina ville snacka med en lärare. Sen begav vi oss till slussen för att kolla runt lite och gå till en affär som fröken ville kolla i, där vi även hittade en till foto sak, men den funka inte heller och då insåg vi att vi inte kunde betala med våra kort eftersom varken hon eller jag hade ertt kreditkort (såå smarta vi är xD), sen hitta vi ett tredje ställe och där funka de :D jippi men jag gjorde massa fel haha så "råkade" ta 12 bilder som kostade 210kr :O sååå klantigt asså, men jag fick en helt okej bild haha xD. En händelsefull dag :D

Imorrn är de matte prov och jag fattar de mesta (tror jag :P).

Nä ska kanske plugga lite mer.

Always and Forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0