Jobbig dag på ngt sätt

Igår kunde jag verkligen inte sova :S. Vid 12 tiden va jag hur pigg som helst, jag låg och vred och vände på mig i två timmar och försökte typ med alla möjliga saker för att kunna somna men lyckades inte. Vid 02 så somnade jag i djup sömn, och jag trodde att de skulle bli jobbigt att vakna imorse men icke san icke. Va faktiskt hyfsad pigg när klockan ringde eller jag kanske borde säga att mitt huvud va pigg och min kropp va sjukt trött.
Trotts att jag va klar och hade gott om tid på mig så missade jag nästan bussen. Och dom som känner mig kan nog ana varför ^^! Jo jag höll på att halka heeeeela vägen ner till bussen, de va som att åka kana nästan (a) men för er som hoppas på att jag ska skriva att jag ramlade så måste jag göra er besvikna, jag klarade mig hela vägen utan att hamna i en hög slask :D en aning stolt faktiskt haha.

Sen har jag juh haft spanska prov som säkert gick åt skogen men jag har iaf gjort de :P. Resten av dagen har bara vart allmänt seeg, hade två lektioner efter provet så slutade vid 15. Sista lektionen va matte och då satt man bara och snackade och höll koll på klockan så man va snabb på att dra så fort vi slutade.
 Hemma har jag inte gjort så mkt. Ska upp med tuppen imorrn och jobba så borde kanske planera lite haha.

Sen måste jag bara få med de här, vet inte varför men bara gillar de (a)

 BOO YAAH . Crack A Bottle (snodde de av mr N :P hah)

Ha en underbar kväll :D

Always and forever
//MK♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0