Kort dag i skuulan

Hade juh de där himlans matte provet idag....suck asså... men de gickk hyffsat bra (a) vi håller tummarna för ett G haha sattsa inte på mer xD. Jag började vid 10 va klar 40min snerare. Eftersom vi inte hade fler lektioner så drog jag hem och va hemma vid 11.30. Snacka om skönt & en äkta slapp dag :D. Men jag va gaaalet uttråkad när jag va hemma, hade verkligen ingen lust att åka in till stan. Men jag tog iaf en skön promenad. Nu är de bara en ½ vecka kvar tills de är SPORT-LOV nääääjz. De är bara att bita ihop fram tills dess. Men sen är de juh Alla ♥-dag på lördag :D myspys haha.

Agendan för resten av veckan:
Ons: vet inte joo träna en stund (a)
Tor: plugga
Fre: hem till cissi och ta de lugnt & kolla film :D
Lör: Jobba, bio med karin sen har jag ingen aning än så länge
Sön: sooooova :D

Nää hörrni ha en myspys kväll nu :D

(P.s. saknar min J även om vi hörs via tele (a). )


Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0