Om man bara kunde...

Om jag bara kunde få ta tillbaka vissa saker som jag har gjort. Jag ångrar mig så jävla mycket. Saknar en viss person så sjukt mycket. Jag har alltid intalat mig själv att jag inte gillar personen och att de inte skulle funka mellan oss och sådär. Men juh mer jag tänker på dig ju mer faller jag för dig. Ja vet att de låter en aning knas men de är så de är. Jag har ingen aning om va du vill eller va du tycker och tänker. Men jag försöker få kontakt med dig men lyckas tydligen inte så bra. Jag börjar tolka din tystnad som ett "nej" (jag vet inte hur jag ska beskriva de) men ett typ "låt mig vara" och om de är de du vill så ska jag respektera de. Jag tänker inte lägga ner mer tid på att försöka prata med dig. Du vet va jag känner och va jag tänker. Nu lämnar jag över allt till dig, för jag pallar inte höra av mig och inte få något svar tillbaka. Du vet vart du kan nå mig och du vet vart jag bor. Jag vet inte va jag kan göra eller säga mer....
så säg va du vill och hur du vill göra med allt. Men gör de så snart som möjligt.

Forgive and Forgett
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0