Bläääää dag

Nä idag har de verkligen inte vart min dag någon stans. Inget har funkat och jag har vart skit trött och as irreterad, Vilket min kära J fick känna vid. Imorse när jag vaknade ville jag verkligen inte gå upp, jag ville bara kedja fast mig vid min säng och sova hela dagen, Vi hade lång dag i skolan med matte på slutet vilket gjorde att hjärnan slutade funka efter lunchen nästan. Och matte som är sååå roligt HOST. Sen hade jag hoppats på att B skulle komma till skolan men nej de gjorde hon inte vilket gjorde mig skit irreterad för hon hade juh lovat. Aja nog om de, Jag har väl inte direkt kännt mig på topp idag heller. Det känns som om de jag och B skulle planerat in för fredagen idag inte kommer hända...och odag hade jag verkligen ingen lust att ens planera själv. Men får se imorrn så jag måste ringa runt!! Stress Stress Stress usch jag hatar de asså Stress.

När jag satt på bussen hem pallade jag verkligen inte me ngn eller ngt så började lyssna på Ipoden och så började en låt spelas som gjorde mig på mkt mkt bättre humör ^^. De va Christina Aguilera - Dirrty. Den låten ar aldrig fel asså.
Låten får lätt ♣♣♣♣
För er som inte fattar va jag menar så får ni läsa inlägget innan detta ;)<3

Nä ska försöka att göra lite varma mackor i ugnen. Får se hur de går haha fan jag och kök går verkligen inte ihop ngn stans xD. haha men men måste juh lära mig ngn gång (a)

Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0