Bläbläbläbläbläblä & Imorrn smäller de :D

Nu är jag ganska less på denna halka... Jag halkar typ heeela tiden :( och jag lovar jag har hamnat på rumpan :$. Förra veckan halkade jag och hamnade på rumpan TVÅ gånger. TVÅ gånger på samma vecka :O vad är oddsen liksom?? De är dom enda gångerna jag halkat och hamnat på rumpan men sen har jag halkat till så sjukt många gånger mitt på vägen eller mitt i stan (a). J gav mig till och med ett smeknamn och jag tror många kan gissa vad xD..."Bambi på hal is"//J och de stämmer in. Jag kan halka året om men men hah.

Imorrn smäller de juh :D då åker den av. I ett r och typ 7 månader har jag haft tandställning men imorrn åker den av. (Hoppas jag.) Jag känner många som har gått till sin tandläkare och fått beskedet att den måste sita kvar "en månad till" som i många fall har lett till 3-6 månader till. Men jag hoppas att den försvinner imorrn ^^.


All American Rejects "Move Along"♣♣♣♣


The Kooks - Ooh La ♣♣♣

(tack tobbe-mannen för the music ;) hah)

Ha de bäst alla sötnosar

Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0