DEN FINASTE HAR FAN BLIVIT MYNDIG <3 OCH DEN COLASTE HAR BLIVIT FJORTIS<3

Sov hemma hos älskade J igår till idag :D. De blev inte så mkt sova eftersom vi vaknade 24/7 av en viss mobil som tog emot sms heeeela natten typ hahah. Men runt 00 så fick J öppna ett litet paket från mig (a). Men jag va inte den första som gratta J :O :'( jag va den andra :P Mr E va den första som gratta DAM IT haha ;). Nä men sen gick jag upp vid 9 för att hjälpa C med lite saker och sen sjöng hon för J ( jag kände mig lite för trött förlåt<3) så fick J öppna massa paket från oss två och så blev de Champange på sängen och allt ;) nice, vi va dragna innan vi stigit upp haha. Sen kom de gäster och en massa xD. De va as kul att få vara en del av din dag älsk.

Men senare på kvällen drog jag hem till pappa för att fira min Broooor och av mig så fick han en Replay parfym som han ÄLSKADE vilken gjorde mig as glad :D. Men han är nu en äkta Fjortis i ett år ;) haha<3 

Nu är de bara 11 månader kvar tills jag blir 18 :'O mm livet är tufft men de är fan nice ett år kvar att leva på staten ;)  hahah<3

Nää men J älskar dig så mkt och jag hoppas du får en bra kväll ikväll<3
Och brorsan jag älskar dig me väldigt mkt<3

GRATTIS GUMMMAN
&
GRATTIS BRORSAN

 
18åringen<3

Always and forever
//MK♥


Kommentarer
Postat av: jossan

tack älsklade vän<3 du gjorde min dag perfekt:)

2009-01-12 @ 10:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0