GOTT NYTT ÅR!! (i efterskott)// 2009

Tänk att 2008 snart är slut. Det har hänt alla sjuka saker detta år. Många saker vill man juh glömma och helst gärna aldrig mer prata om. Men det har juh hänt bra saker as well.

nu har första dagen i det nya året gått förbi. Få se jag åkte till min kompis och va hos henne fram till 4 på morgonen, sen fick jag längtan hem till min egen säng. Det va så skönt att vakna i min egen säng. Jag va hemma vid 6 imorse, då jag nästan bara hade en lust att lägga mig i min säng utan att byta om till mina sov kläder. Men jag tog mig i kragen och böt om. Men jag frös såå galet mkt under natten så virade in mig i min flisfilt och mitt täcke och mtt överkast. Och nej jag frös inte för att jag va lite "halv" bakis hahah.

Vaknade vid 12 idag. Ringde J lite senare typ runt 13-14, då jag helt plötsligt hade gjort planer att åka till J och gå på en promenad. Precis som vi gjorde i måndags. Idag gick vi i två timmar precis tror jag. När jag var på väg så kände jag mig inte så glad på att gå eftersom jag va heelt slut. Me nu när jag gjort de så känns de underbart :D löööööv it.

Så första dagen i -09 har vart trött, mysigt, kallt, skönt, roligt.  För att kunna resumera detta så har dagen vart underbar<3
Tack för promnaden älsk ;)

Always and forever
//MK♥

Kommentarer
Postat av: jossan

desama honey

2009-01-01 @ 21:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0