Halva veckan och snart till skolan

Igår lärde jag mig ngt as bra (a) och jag är stolt över de hahah. Jag fattade hur man skulle lägga in youtube-klipp på bloggen. Jag är inte så duktig på koder och sånna saker som behövs för att man ska kunna lägga upp klippen. Vilket Natta fick ta del av igår på msn c(: hah. Börjar 13 idag as skönt :D. Idag är de juh onsdag vilket betyder att halva veckan har gått och att de snart är fredag vilket i sin tur betyder att min och B's suprise till J närmar sig med stora steg :D de kommer bli jätte bra på fredag, hoppas jag.

EFtersom jag nästan lyckades att göra varma mackor igår så tänkte jag laga lite "svårare" mat nu till lunch. 
De är en ganska chill dag idag. Hoppas att B kommer till skolan idag annars så aa jag vet inte blir bara besviken.
Just nu dunkar jag musik i mina öron as nice ^^. Ska möta J snart så kanske ska göra mig lite mer klar ;). Skrivert mer när jag kommer hem ikväll.

Ha en bra onsdag.


Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0