It's FRIDAY people

Igår tog jag bort min tandställning och shit va de kändes knas när jag va klar. Mina tänder är raka och fiiina :D nu har jag en slags järntråd på insidan ist men den syns inte men den känns ^^. Om tre månader ska man tillbaka och kolla så allt der rätt ut och sånt.

Slutade nyss för dagen i skolan vilket är sjukt skönt ^^ jag skulle egntligen slutat vid 15 men jag ska inte göra provet så jag har slutat ^^. började 11 och slutade 11.50 en bra start på helgen :D. Men jag måste nog bege mig mot sjukhuset för att kolla upp min tumme :S men vet inte om jag vill riskera att behöva gå med en lindad hand imorrn när jag ska jobba. Men de är väl bättre att läka än att gå och ha ont och inte kunna använda tummen ordentligt på as länge.

Idag händer inte så mkt, ska bara ta de lugnt och ladda inför imorrn. På söndag ska jag träffa E och de ska bli sjukt ruuuligt :D vi har mkt att prata om^^.

Nä men ska väl ta och bege mig mot sjukan då....

Ha en underbar fredags kväll och tare lugnt om ni ska bli gaaalna ;) hahah.


Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0